Nouse esille mediassa 30 päivässä PR PRO -metodilla – ja houkuttele jopa 5-numeroisia myyntejä vain yhden mediajutun avulla (näin asiakkaani Marianne, Julia ja Juha onnistuivat!)​

Nouse esille mediassa 30 päivässä PR PRO -metodilla – ja houkuttele jopa 5-numeroisia myyntejä vain yhden mediajutun avulla (näin asiakkaani Marianne, Julia ja Juha onnistuivat!)​

 

 

Jos olet valmis nousemaan alasi top-asiantuntijaksi median avulla – ja houkuttelemaan 4-5-numeroisia myyntejä vaivattomasti, sekä rakentamaan bisnestä, joka kasvaa ilman hustlausta ja mahdollistaa unelmiesi toteuttamisen, tämä kirjoitus on sinulle!

Sillä tänään kerron, kuinka nouset mediassa esille vain 30 päivässä PR PRO -metodin avulla ja houkuttelet parhaat asiakkaat luoksesi – ja kuinka voit toistaa tätä prosessia jatkuvasti ilman, että tuhlaat tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia tiedotteisiin, PR-kampanjoihin tai viestintätoimiston apuun…

…Jotta nouset alasi top-asiantuntijaksi, joka houkuttelee premium-asiakkaita, tekee 5-numeroisia kuukausimyyntejä vaivattomasti, sekä houkuttelee uusia mahdollisuuksia magneetin lailla (kuten kirjadiilit, puhekeikat) ilman kylmäkontaktointia.

 

Lisäksi kerron sinulla on mahdollisuus ladata alta maksuton opas, jossa jaan sinulle tarkan toimintasuunnitelman, sekä yksityiskohtaisemmat case studyt siitä, kuinka asiakkaani Marianne, Julia ja Juha houkuttelivat premium-asiakkaita vain yhden mediajutun avulla – ja klousasivat 5-numeroiset myynnit tätä kautta.

Nouse esille mediassa 30 päivässä PR PRO -metodilla – ja houkuttele jopa 5-numeroisia myyntejä vain yhden mediajutun avulla (näin asiakkaani Marianne, Julia ja Juha onnistuivat!)

PR PRO method – todistetusti toimiva strategia ansaittuun medianäkyvyyteen ja 5-numeroisiin myynteihin

Työskenneltyäni vuosia freelancer-toimittajana luoden ja tarjoten juttuideoitani medioille, haastateltuani lukuisia yrittäjiä ja asiantuntijoita, sekä työskenneltyäni vuosia yritysten kanssa auttaen heitä tunnettuuden, brändin ja myynnin parissa, loin PR PRO -metodin.

Miten luomani metodi eroaa nk. perinteisestä tavasta kasvattaa tunnettuutta ja nousta mediassa esille?

Perinteisesti yrittäjät lähtevät kasvattamaan brändiään ja tavoittelemaan medianäkyvyyttä seuraavilla tavoilla…

 

…he panostavat verkkosivujensa, somekanavien ja brändinsä ulkoasuun, tuottamalla sisältöä ja toivovat, että oikeat toimittajat löytävät heidät ja haluavat tehdä jutun

…he kirjoittavat tiedotteita medioille ja toimittajille yrityksestään sekä palveluistaan, ja olettavat, että media kiinnostuu

…Ja jos heidän vaivalla tekemä tiedote ei mene mediassa läpi, yrittäjä maksaa n. satoja tai tuhansia viestintätoimistolle yhden tiedotteen tekemisestä ja jakelusta (tuli tuloksia tai ei)

…Ja jos tiedotteen tekemisen ja jakelun ulkoistaminen ei auta, yrittäjä maksaa viestintätoimistolle tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia PR-kampanjoista tai jatkuvasta palvelusta, jotta he vihdoin pääsisivät mediassa esille, asemoituvat alansa markkinajohtajana ja houkuttelevat parhaat asiakkaat ja mahdollisuudet luoksensa.

Tiedotteilla ja viestintätoimiston avulla voit lyödä läpi mediassa, mutta tällöin mediasuhteita rakentaa viestintätoimisto ja heidän väkensä – et sinä (jolloin voit jäädä riippuvaiseksi heidän palveluistaan). Lisäksi hinta on tuhansista kymmeniin tuhansiin, sait tuloksia tai et.

Ja vaikka pääsisit mediassa esille, se ei vielä takaa, että se toisi sinulle toivottuja tuloksia (tunnettuutta, myyntiä ja uusia mahdollisuuksia) – se vaatii myös strategisen lähestymistavan ja huolellisen pohjatyön.

Tästä syystä loin PR PRO -metodin, jota noudattamalla 100% strategiaamme noudattaneista asiakkaista on noussut esille mediassa…

 

…ja heillä on työkalut siihen, kuinka tehdä se myös jatkossa…

 

…ilman tuhansien eurojen PR-kampanjoita, kymmenien tuhansien agency-kuluja ja ilman riippuvuutta ulkopuolisten toimijoiden verkostoista

 

Sen sijaan, että lähestyisit toimittajia kaupallisilla massatiedotteilla (jotka valitettavasti menevät monilla toimittajille suoraan roskapostiin) tai antaisit hallinnan mediasuhteista viestintätoimistolle – ja maksaisit siitä jopa tuhansia-kymmeniä tuhansia, menetelmä perustuu seuraaviin…

1. Mindset

Keskity pitkän tähtäimen menestykseen, isoihin tavoitteisiin ja strategiaan sitoutumiseen pikavoittojen hakemisen ja itsesi pienentämisen sijaan – näin varmistat menestyksesi nyt ja tulevaisuudessa.

2. Mastering your message

Kirkasta erottuvuustekijäsi, viestisi ja tarinasi (näin varmistat, että viestisi houkuttelee unelma-asiakkaita), ja saat tehot irti medianäkyvyydestäsi – eli asemoidut alasi top-asiantuntijana, houkuttelet premium-asiakkaita ja uusia mahdollisuuksia.

3. Noteworthy story ideas

Muuta tarinasi, asiantuntemuksesi ja viestisi mediaa ja suurta yleisöä houkutteleviksi tarinoiksi ja juttuaiheiksi, sekä luo niistä mediapitchauksia (kaupallisten massatiedotteiden sijaan), jotka saavat toimittajat tarttumaan juttuideaasi ja haluamaan lisää.

4. Connecting with the media

Lähesty mediaa tavalla, joka erottautuu massasta, tuottaa arvoa toimittajille ja medioille, sekä auttaa luomaan pitkäaikaisia mediasuhteita – jotta et jää riippuvaiseksi ulkopuolisten toimijoiden kontakteista.

→ Leverage & repeat: Ota teho irti medianäkyvyydestäsi sosiaalisen median ja muiden strategioidemme avulla – ja toista toimivaa prosessia aina vain uudelleen ja uudelleen kasvattaaksesi tunnettuuttasi ja myyntiäsi.

Esimerkkituloksia asiakkailtamme

Marianne Lehikoinen, Smart Mentoring:

 

Marianne teki kymmenien tuhansien eurojen myynnit, pääsi Kauppalehden kolumnistiksi, rekrytoi uuden tiimiläisen, sai kutsun TV-ohjelmaan, starttasi yhteistyön Puhujatorin kanssa ja kasvatti tunnettuuttaan PR PRO -metodin avulla. 🥳

 

Ansaittu media, Marianne

Julia Kaukinen, Kaukinen Consulting Oy

 

Asiakkaani Julia on johdon urakonsultti ja Kaukinen Consulting Oy:n perustaja, joka teki 10 000 € myynnit vain yhden mediahaastattelun avulla, nousi Googlen etusivulle Iltalehden ja MarkkinointiUutisten haastatteluilla relevantilla avainsanalla “johdon urakonsultti”, sekä pääsi mukaan B2B-vaikuttajatoimisto Bonfire Agencyn listoille. 🤩

Juha Heiskanen, Valoram Oy

 

Asiakkaani Juha on taloyhtiöiden valaistuksia tekevän Valoram Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, jonka asiantuntemus ja juttuidea herätti paikallismedia, Pirkkalaisen, kiinnostuksen, mikä johti isoon medianäkyvyyteen ja haastatteluihin Yleisradion kanssa.

Hänen haastattelunsa julkaistiin Ylen online mediassa, radiossa ja televisiossa, sekä nosti hänet myös Googlen etusivulle avainsanalla “taloyhtiön valaistus”.

Näkyvyys Ylellä sai myös potentiaalisen asiakkaan ottamaan häneen yhteyttä, jonka myötä Juha klousasi

 

10 000 € kaupat. Mikä parasta, prosessi toimii myös jatkossa – joten Juhalla on työkalut toistaa loistavat tuloksensa myös myöhemmin.

Nouse markkinajohtajaksi ja klousaa 5-numeroisia myyntejä: Bookkaa discovery call

Lataa maksuton opas, jossa jaamme sinulle toimintasuunnitelman siihen, kuinka nouset esille mediassa 30 päivässä, sekä houkuttelet jopa 5-numeroisia myyntejä vain yhden mediajutun avulla klikkaamalla tästä. 

Samankaltaiset artikkelit

Vastaa