fbpx

Nouse esille mediassa 30 päivässä PR PRO -metodilla – ja houkuttele jopa 5-numeroisia myyntejä vain yhden mediajutun avulla 

(näin asiakkaani Marianne, Julia ja Juha onnistuivat!)

Mitä jos voisit nousta mediassa esille 30 päivässä – ja saada vain 1 mediajutun avulla 10 000 € – tai jopa kymmeniä tuhansia euroja myyntiä?

 

Mitä se tekisi sinulle ja bisneksellesi, jos jakaisit asiantuntijuuttasi ja tarinaasi lehdissä, verkkomedioissa, podcasteissa, radiossa tai TV:ssä – ja muutkin tunnustaisivat asiantuntijuutesi, sen sijaan, että vain itse promoat itseäsi somessa?

PR:n ja median avulla nouset alasi GO TO -asiantuntijaksi, joka houkuttelee upeita mahdollisuuksia (kuten kirjadiilit ja puhekeikat), sekä parhaiten maksavat asiakkaat luoksesi vaivattomasti ilman kylmäkontaktointia.

Onneksi median upeat mahdollisuudet ovat myös sinun ulottuvillasi – rekisteröidy lomakkeen kautta ja saat heti sähköpostiisi maksuttoman oppaan, jossa jaan PR PRO -metodin, jonka avulla nouset mediassa esille vain 30 päivässä – ja kuinka voit toistaa tätä prosessia jatkuvasti ilman, että tuhlaat tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia tiedotteisiin, PR-kampanjoihin tai viestintätoimiston apuun…

…Jotta nouset alasi top-asiantuntijaksi, houkuttelet premium-asiakkaita, uusia mahdollisuuksia magneetin lailla (kuten kirjadiilit, puhekeikat) ja teet 5-numeroisia kuukausimyyntejä vaivattomasti ilman kylmäkontaktointia. 

100% strategiaani noudattaneista yrittäjistä nousivat esille haluamassaan mediassa ilman suurta someyleisöä, maksullista mainontaa, viestintätoimiston apua, suurta PR-budjettia ja valmiita mediasuhteita – ja valjastaneet median ja PR:n työkaluksi tunnettuuden ja myynnin kasvattamiseen toistuvasti.

Löydät oppaasta myös  Case Studyt siitä, kuinka Marianne, Julia ja Juha nousivat mediassa esille alle 30 päivässä PR PRO -metodin avulla, kasvattivat auktoriteettiaan – ja klousasivat 5-numeroiset myynnit (ja saavuttivat muita upeita tuloksia – niistä lisää Case Studyssa).

Kuinka sain medianäkyvyyttä useissa medioissa tuoreena yrittäjänä (ja kasvatin tunnettuuttani, sain työtarjouksia, uusia asiakkaita ja lisää haastattelupyyntöjä) ilman tiedotteita, maksullista mainontaa, suurta someyleisöä ja valmiita mediasuhteita...ja kuinka SINÄ voit tehdä samoin!

Mediaklinikka-koulutus
Huomio yrittäjät, asiantuntijat ja freelancerit!
 

Haluaisitko tulla tunnetuksi ajatusjohtajana ja kasvattaa bisnestäsi, saada lisää haastattelupyyntöjä, uusia mahdollisuuksia (kuten esimerkiksi keikkaa kouluttajana ja puhujana, sponsoridiilejä tai jopa kustannussopimuksen…) sekä unelmiesi asiakkaita jakamalla tarinaasi ja asiantuntemustasi lehtien sivuilla ja muualla mediassa?

 

Tämän oppaan avulla...

  • Opit PR PRO -metodin, jonka avulla nouset mediassa esille vain 30 päivässä – ja kuinka voit toistaa tätä prosessia jatkuvasti ilman, että tuhlaat tuhansia tai jopa kymmeniä tuhansia tiedotteisiin, PR-kampanjoihin tai viestintätoimiston apuun…
  • Tiedät perinteiset menetelmät mediassa esille nousemiseen + miksi ne eivät välttämättä ole se paras vaihtoehto (tämä tieto voi säästää sinulta runsaasti aikaa, sekä tuhansia euroja rahaa, sekä siltä, ettet joudu riippuvaiseksi ulkopuolisten toimijoiden mediakontakteista)
  • Saat tietää, kuinka asiakkaani Marianne buukkasi ensimmäisen haastattelunsa vain 3 päivää yhteistyömme aloittamisesta, nousi esille useissa eri medioissa, klousasi kymmenien tuhansien eurojen myynnit ja nappasi paikan Kauppalehden kolumnistina
  • Näet, miten Juha pääsi haastateltavaksi Yleisradion TV:hen, radioon ja verkkomediaan, nousi Googlen etusivulle Yle:n haastattelun avulla relevantilla avainsanalla ja teki myyntiä tämän avulla 10 000 €
  • Opit, kuinka Julia klousasi 10 000 € kaupat Iltalehden haastattelun avulla, nousi 2 haastattelulla Googlen etusivulle, sekä pääsi mukaan B2B-vaikuttajatoimisto Bonfire Agencyn listoille.

Lataa maksuton opas – ja saa toimivaksi todistettu strategia mediassa esille nousemiseen vain 30 päivässä!

 

Maksuton opas on tarkoitettu valmennus- ja asiantuntijayrittäjälle, joka haluaa nousta mediassa esille ja houkutella 5-numeroisia myyntejä, sekä...

  • Toimii yrittäjänä päätoimisesti (tai aikoo siirtyä siihen lähiaikoina)
  • On jo myynyt palveluaan menestyksekkäästi ja työskennellyt asiakkaiden kanssa
  • Omaa kunnianhimoiset tavoitteet yrityksensä ja tunnettuutensa kasvun suhteen, ja vie niitä tosissaan eteenpäin

…ja haluaa asemoitua alasi markkinajohtajana, houkutella uusia upeita mahdollisuuksia (kuten kirjadiilit, puhekeikat, advisor-pestit, sijoittajat), sekä tehdä 5-numeroisia kuukausimyyntejä vaivattomasti ilman kylmäkontaktointia hyödyntämällä PR:n ja vahvan brändin voimaa.

Moikka!

Olen Taru.

Moikka! Olen Taru.

Olen Influential Entrepreneurin perustaja, PR-strategi ja business coach. Missiomme on auttaa valmentajia ja asiantuntijayrittäjiä houkuttelemaan luokseen ostovalmiita unelma-asiakkaita toistuvasti ilman kylmäkontaktointia, sekä nousemaan alansa markkinajohtajaksi hyödyntämällä vahvan brändin, PR:n ja median voimaa.

 

Kun starttasin edellisen liiketoimintani muutama vuosi sitten, onnistuin saamaan asiakkaita ja sain hienoja tuloksia heidän kanssaan.
Asiakashankinta oli kuitenkin haastavaa ja jatkuvaa hustlausta.

Opinkin nopeasti kovan läksyn: Ellen erottaudu joukosta, kasvata tunnettuuttani ja brändiäni, sekä tule nähdyksi auktoriteettina, asiakashankinta tulee ikuisesti tuntumaan hampaiden kiskomiselta

…ja liiketoiminnan kasvu, yrittäjän vapaus ja upea unelmoimani arki (jossa voi keskellä viikkoa lähteä reissuun ja pitää rauhalliset aamut) tulisivat lykkääntymään aina vain tulevaisuuteen.

Ymmärsin pian, että minun pitää löytää tapa erottua alani auktoriteettina, sekä rakentaa luottamusta ja tunnettuutta, jotta voin veloittaa korkeampia hintoja ja saada unelma-asiakkaani näkemään minut ja valitsemaan työskennellä kanssani.

Tuohon aikaan työskentelin myös freelance-toimittajana omassa yrityksessäni, ja eräänä päivänä minulla välähti – monet niistä yrittäjistä ja yrityksistä, joita haastattelin, kertoivat saaneensa uusia seuraajia (jopa tuhansia yhdestä haastattelusta), premium-asiakkaita, puhekeikkoja  ja lisää haastattelupyyntöjä muilta toimittajilta.

PR ja ansaittu medianäkyvyys oli käynnistänyt heidän bisneksessään positiivisen kierteen.

Mikä parasta, heidän auktoriteettinsa, tunnettuutensa ja uskottavuutensa kasvoi merkittävästi – sillä kun kuka tahansa voi sanoa sosiaalisessa mediassa mitä tahansa, ansaitun tuoman ulkoisen validaation merkitys korostuu.

Ja kun pääset jakamaan tarinaasi ja asiantuntemustasi perinteisessä mediassa, asemoidut heti top-asiantuntijana.

Ryhdyin siis hyödyntämään PR:ää ja ansaittua mediaa myös omassa liiketoiminnassani ja sen myötä…

…sain kustannussopimuksen esikoiskirjalleni

…sain kutsuja tulla puhujaksi

…houkuttelin uusia asiakkaita

…ja sain lisää haastattelupyyntöjä.

Ja näin kasvatin liiketoimintani yli 100 000 e liikevaihtoon ensimmäisenä vuotenani yrittäjänä.

Siksi perustin nykyisen yritykseni – jotta voit rakentaa unelmiesi liiketoimintaa…

…houkutella premium-asiakkaita

…uusia mahdollisuuksia

…kasvattaa liiketoimintasi 5-numeroisiin kuukausiin ja yli…

Ja tehdä tämän ilman kylmäkontaktointia

Nyt olemme auttaneet kymmeniä asiakkaitamme nousemaan esille mediassa, sekä kasvattamaan myyntiään ja tunnettuuttaan.

Täytä lomake ja tule mukaan!

Hyväksy
Palautteet
Palautteita